سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند ـ عزّوجلّ ـ، پیشه ورِ درستکار رادوست دارد . [امام علی علیه السلام]

پرتال اطلاع رسانی امور اداری و ارزشیابی نورآباد لرستان

 
 
پایان یافتن توزیع دعوتنامه های سهام عدالت(یکشنبه 87 خرداد 12 ساعت 12:11 عصر )

مرحله سوم توزیع سهام عدالت فرهنگیان شهرستان نورآباد به پایان رسید .

کارشناس مسئول امور اداری و ارزشیابی شهرستان نورآباد طی گزارشی از پایان یافتن جمع آوری و توزیع دعوتنامه های سهام عدالت فرهنگیان شهرستان نورآباد خبر داد.

آقای احمدرضا علیپور در گفتگو با واحد خبر پرتال امور اداری و ارزشیابی شهرستان نورآباد ادامه داد: بالغ بر  13800 برگ فرم دعوتنامه در قالب برنامه ای سه مرحله ای به صورتی کاملاً ابتکاری توزیع و جمع آوری شد .

وی افزود «در این برنامه در سه مرحله (مرحله اول: توزیع دعوتنامه های سهام عدالت بین فرهنگیان عزیز شهرستان نورآباد از تاریخ 25/02/87 تا 30/02/87 مرحله دوم: جمع آوری مدارک و دعوتنامه های تکمیل شده از فرهنگیان از تاریخ 31/02/87 تا 05/03/87 و مرحله سوم : توزیع برگ عضویت و سهامداری از تاریخ 06/03/87 تا 11/03/87) اوراق فوق توزیع و تحویل گردید . »

نماینده تعاونی سهام عدالت فرهنگیان در شهرستان نورآباد نیز با اشاره به توزیع بی نظیر سهام در این فاصله ابراز داشتند: بیش از 60 درصد از اوراق سهام توسط نرم افزارهای ویژه در سامانه سهام عدالت ثبت گردیده است که علت عدم ثبت مابقی اوراق ، وجود ایراداتی جزئی در سیستم ها و اوراق است که در چند روز آینده مرتفع خواهد شد .

شایان ذکر است امور اداری و ارزشیابی شهرستان نورآباد با طرحی ابتکاری در سه مرحله و با تقسیم بندی بر اساس حروف الفبای فامیل و در روزهای معین فرمهای مذکور را  توزیع و جمع آوری نمود که در سطح استان در نوع خود بی نظیر بود .

کاارشناس مسئول امور اداری و ارزشیابی شهرستان نورآباد در ادامه از تلاش بی وقفه و صمیمانه همکارانی که در این مهم همکاری داشتند تقدیر و تشکر نمود .

همکاران ساعی این برنامه: آقایان احمدرضا علیپور ، روح اله سیف ، کرم محمدی علی آبادی  ، وحید فلاحی ، کیومرث مرادی و محمد اسدی .



 
لیست کل یادداشت های وبلاگ?
 




بازدیدهای امروز: 10  بازدید

بازدیدهای دیروز:0  بازدید

مجموع بازدیدها: 19953  بازدید


» آرشیو یادداشت ها «
» موسیقی وبلاگ ? «
» اشتراک در خبرنامه «